Tilaus- ja toimitusehdot
Yleistä
Mukavaa, että löysit verkkokauppamme. Listasimme tähän maksamiseen ja tuotteiden toimitukseen liittyviä tärkeitä tietoja ja ehtoja. Tilaamalla verkkokaupastamme sitoudut näihin ehtoihin. Otathan yhteyttä, jos sinulla on jotain kysyttävää.
Myyjän yhteystiedot
Pieni Hevospuoti (Tiimi-Yhtiöt Oy)
Y-tunnus: 1007535-6
Osoite: Arkadiankatu 31, 00100 Helsinki
sähköposti: info@pienihevospuoti.fi
puh. 040-7725981 / Nina (arkisin klo 9-18)
Pieni Hevospuoti toimii toistaiseksi Nina Tuovinen Art -taideateljeen yhteydessä.
Hinnoista
Kaikki tuotteet sisältävät siis arvonlisäveroa 24%.
Pieni Hevospuoti pidättää itsellään oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaus ja maksaminen
Tilaaminen
Tuotteiden tilaaminen käy helposti. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry ostoskorista maksamaan. Maksamisen yhteydessä tarjolla on lisätietoa-kenttä, johon voit kirjoittaa toiveitasi ostokseen liittyen, esimerkiksi mihin Postin tai Matkahuollon pisteeseen toivot lähetyksen. Lisätietoja voit antaa meille myös sähköpostitse ja puhelimella, jos jotain unohtui kertoa tilauksen yhteydessä.
Maksaminen
Verkkokauppamme maksuvaihtoehtoina ovat:
* yleisimmät pankki- ja luottokortit
* PayPal
* ApplePay
Maksamisen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
Toimitus
Nouto
Ostosten nouto Pienen Hevospuodin kivijalkaliikkeestä Helsingin keskustasta (Arkadiankatu 31, 00100 Helsinki) on aina ilmaista ja meille puotilaisille helpoin vaihtoehto. Valitse tällöin ostaessasi "Nouto myymälästä", niin pidämme tuotteet varattuna sinulle. Noutoajankohdan voi sopia myös virallisten aukioloaikojen ulkopuolelle!
Postitus
Koska hevostuotteiden rakastajia löytyy pitkienkin matkojen päästä, tarjoamme luonnollisesti myös postitusvaihtoehtoja. Pienet tuotteet, jotka mahtuvat postiluukusta menevään postituspakkaukseen, lähetämme aina kotiintoimitettuna kirjeenä ilman seurantakoodia. Isommat tuotteet ja tilaukset lähetämme joko Postin tai Matkahuollon kautta. Näistä toimituksista saat seurantakoodin tekstiviestillä tai sähköpostitse. Jos sinulla on erityistoiveita esim. mihin Postin pisteeseen toivot lähetystä, kirjoitathan sen tilauksesi yhteydessä.
Pieni Hevospuoti pyrkii aina käsittelemään tilaukset mahdollisimman pian ja mahdollisuuksien mukaan postittamaan jo seuraavana arkipäivänä, kuitenkin 1-3 arkipäivässä. Postilla ja Matkahuollolla menee normaalisti noin 1-7 arkipäivää toimituksissa (lähetys Suomessa). Joulusesonkina lähetyksissä voi olla enemmän viiveitä.
Särkyvä-lisä
Osa tuotteista on helposti särkyviä. Tieto helposti särkyvästä tuotteesta on lisätty tuotekuvaukseen. Ostathan näiden kohdalla myös 1 x särkyvä-lisän postitukseesi. Emme ole lisänneet särkyvä-lisää tuotteen hintaan, sillä muuten maksaisit liikaa, jos ostaisit useamman helposti särkyvän tuotteen kerralla.
Eli jos ostat esim. 5 kuusenkoristetta ja kaksi mukia, niin yksi särkyvä-lisä riittää postitukseen. Särkyvä-lisällä voimme taata pakettien turvallisemman perillepääsyn. Jos unohdit ostaa särkyvä-lisän tilauksesi yhteydessä, niin otamme yhteyttä kuinka toivomme sinun toimivan.
Pakkaukset
Vastuullisuus on meille tärkeää. Käytämme mahdollisimman paljon kierrätysmateriaaleja postituksissa. Tuotteet saapuvat siis usein aivan muiden yritysten logoilla varustetuissa siisteissä pakkauksissa ja pehmusteet ovat mahdollisuuksien mukaan kierrätettyjä.
Toimitus paketoituna ja/tai ystävälle
Tuotteemme ovat mahtavia lahjoja hevosten ystäville. Voit ostaa meiltä lahjapaketoinnin ja kortin omalla tekstilläsi. Lähetämme lahjan suoraan ystävällesi kauniisti paketoituna. Voit kirjoittaa toiveesi paketoinnista tai ottaa vielä erikseen meihin yhteyttä. Ilahdutamme mielellämme.
Palautuksista ja vaihdoista
Toivomme, että tuotteemme ovat niin hyviä ja palvelumme niin erinomaista, että emme joudu koskaan turvaantumaan näihin ehtoihin, mutta tässä nyt nämäkin kaiken varalta.
Rikkoutunut tuote
Onko tuote rikki tai muuten viallinen? Jos paketti on selvästi rikkoutunut, otathan heti yhteyttä Postiin/Matkahuoltoon ja teet reklamaation heille. Korvaus tulee tällöin heiltä. Muissa tapauksissa otathan mahdollisimman pian yhteyttä meihin.
Vaihdot
Eikö tuote ollutkaan sellainen kuin odotit? Ota yhteyttä mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaaottamisesta. Vaihdamme tuotteen, mikäli se on edelleen myyntikuntoinen ja meillä on saatavilla toivomasi korvaava tuote. Osa tuotteista on uniikkeja tai muuten vaikeasti saatavilla, jolloin korvaavaa tuotetta ei ole. Tällöin käsittelemme asian palautuksena. Valitettavasti emme pysty tarjoamaan ilmaisia postikuluja näille lähetyksille, joten joudut itse maksamaan palautuksesta koituvat postimaksut.
Palautukset
Jos haluat palauttaa tuotteen, niin ota aina meihin ensin yhteyttä. Kuluttajana sinulla on oikeus palauttaa tuote myyntikelpoisena 14 päivän ajan tuotteen vastaanotosta. Hyvitämme tuotteen hinnan, kun olemme saaneet sen takaisin ja tarkastaneet, että tuote on myyntikelpoinen. Valitettavasti emme pysty tarjoamaan ilmaisia postikuluja näille lähetyksille, joten joudut maksamaan palautuksesta koituvat postimaksut.
Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus! Jos lähetetty tilaus palautuu meille noutamatta jätettynä ja haluat rahasi takaisin, pidätämme hyvityssummasta15€ toimitus- ja käsittelykuluja.
Jos meillä on kampanja, jossa saat ilmaiset postikulut, kun tilaat vähintään tietyllä summalla ja haluatkin palauttaa osan tuotteista niin, että tuo summa alittuu, postikulut vähennetään hyvityksestä.
Kaupan peruutus
Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa, jos emme pysty toimittamaan tuotetta sinulle sovitussa ajassa. Laitathan meille tällöin viestiä sähköpostitse. Pyrimme aina ilmoittamaan mikäli tuotteen toimitukseen tulee viivästyksiä. Pieni Hevospuoti pidättää myös oikeuden tilauksen perumiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
Erimielisyydet
Pyrimme hoitamaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostitse, jotta voimme sopia asian. Jos emme tästä huolimatta pääse sopuun, otathan ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Jos asia ei ratkea vieläkään, voit kuluttajana viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn (www.kuluttajariita.fi).